Erdoğan’ dan Beyaz’ a teklif var

Medyatik programına katılan Beyaz “Oyunculuk kariyer sıralamanda nerede duruyor?” sorusuna ünlü şovmen, “En son sırada… Sinema filmlerinde de oynadım, dizide de. Mesela ‘Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü?’ filminin kaçırmamam gereken bir proje olduğunu düşündüm, mutlaka yer almak istediğim bir projeydi. Benim işim oyunculuk değil. Beyaz Show’da bir hata yapsam bir sonraki hafta düzeltebilirim ama sinemada böyle değil, onun telafisi yok” diye yanıtladı. “Yeni film projesi var mı?” sorusuna ise “Yılmaz Erdoğan bir teklifte bulundu, oturup konuşacağız, henüz netleşmiş bir şey yok. 7-8 ay nefessiz çalışıyorum, geri kalan birkaç ay da dinlenmek istiyorum” diye yanıt verdi.

BEYAZIT ÖZTÜRK: VAR MISIN YOK MUSUN? İÇİMDE BİR UKDEDİR

‘Radyocu, talk show’cu, dizi, müzikal ve sinema oyuncusu, türkücü, seramik sanatçısı… Yapmak isteyip de yapamadığın bir şey kaldı mı hayatta?” sorusuna ünlü şovmen, “Evet kaldı. Var Mısın Yok Musun? içimde bir ukdedir. Acun benim sunmamı teklif etmişti, direkten döndüm, bu soruyu Acun’a sorun o anlatsın” diye yanıt verdi.

BEYAZ’IN UNUTAMADIĞI PROGRAMLAR…

Yüksel Aytuğ’un “Hiç unutamadığın program hangisiydi? Sezen Aksu mu, Zülfü Livaneli mi yoksa Carmen Electra mı?’ sorusuna yakışıklı şovmen, “Sezen Aksu’nun konuk olduğu program unutulmazlarım arasında, Zülfü Livaneli’nin de öyle… Bir programda konuklar gelmemişti, ekrandan ‘Konuk olmak isteyenler varsa bekleriz’ diye bir anons yaptım, birçok sanatçı atlayıp geldi, çok da güzel bir program oldu. Bir de Volkan Konak’ın Cerrahpaşa parçasını okuduğu programı unutamam” diye yanıt verdi.

BEYAZIT ÖZTÜRK: HERKES 8 MAYIS’I BEKLESİN

Ünlü şovmen, Beyaz Show’da müthiş bir sürprizi olduğunu, izleyenlerin gözlerine inanamayacağını söyledi ancak ser verip sır vermedi. “Herkes 8 Mayıs’ı beklesin, Beyaz Show da olanlara inanamayacaklar. Bomba gibi bir şov hazırlıyoruz, izleyenler gözlerine inanamayacak” dedi..

Bir Cevap Yazın

