Yandım Ali Yeniden Geliyor !

1918’de İstanbul’un işgali sırasında donanmadan terhis edilen bahriye çavuşu Yandım Ali’nin macerasını konu alan “Son Osmanlı-Yandım Ali” filminin devamının çekimleri için çalışmalara başlandı

Yandım Ali’nin yaratıcısı Suat Yalaz’la ilk filmin başrol oyuncusu Kenan İmirzalıoğlu, geçtiğimiz günlerde buluştu.Türk çizgi romanlarının efsane çizeri Suat Yalaz’ın eserinden sinemaya uyarlanan “Son Osmanlı-Yandım Ali”nin ikincisinin çekimleri için hazırlıklar başladı. Yalaz, “Yandım Ali maço bir karakter. Kadınlar onun sadece misafiridir. Gelirler ve giderler. Yandım Ali, James Bond’un Türkversiyonudur. O bir kadına değil vatanına bağlıdır” dediği karaktere hayat
veren Kenan İmirzalıoğlu ile geçtiğimiz hafta buluştu. Serinini ikincisindeki rolü için Yalaz’la buluşan İmirzalıoğlu, ünlü çizerden “Yandım Ali”nin çizgi roman versiyonunu da istedi. “Çizgi romandaki konuşmalar beni Yandım Ali’nin dünyasına daha çabuk sokuyor ve karaktere tanımama yardımcı oluyor” diyen İmirzalıoğlu, bu filmde üç güzel kadın arasında kalacağını söyledi.

Bir Cevap Yazın

