Carlosun Hamam Sefası

Var mısın Yok musun”un yarışmacı koltuğunda bu kez dünyaca ünlü futbolcu Roberto Carlos vardı.

Mariana beni öldürecek

Acun Ilıcalı, Carlos’un hamam sefasından görüntüler ekrana getirdi. Fenerbahçeli futbolcular görüntüleri gülümseyerek izlerken, hamamdaki tellaklardan birinin kadın olduğu dikkat çekti. Ilıcalı, “Bizim
bildiğimiz tellak erkek olur, ben orada bayan gördüm” deyince Carlos, “Ben bayan görmedim, siz gördünüz mü? Eve gideceğim, Mariana beni öldürecek, çok kıskanç” diye konuştu.

Bir Cevap Yazın

