MOTOR KAZASI

Video görüntüleri için tıklayınız

5 Yorum »

  1. SELMAN said

    bu resım gercekmı yoksa ftomontajmı ?

  2. ufuk said

    inanmayınn arkadaşlarr gercek değil

  3. Caner said

    Bırakın lan bu işleri yok daha neler .. Yermıyız bız ..
    göya adam parcalanıyo..
    bnde motor suruyorum senelerdir kaza yaptım hic bole bı modele girmedim.. siz kendinizi kandırısınız anca:):):):)):):)

  4. servet said

    arkadaşım sen görmedim diye böle kazalar olmayacak deil ona kalırsa ben ne kazalar gördüm adamı kamyonun kasasında kazıdılar öle bilip bilmeden bil miş bilmiş konbuşma

  5. murat said

    bilmiş konuşmaya gerek yok bir insan ortadan iki olunca ol kadar kanmı çıkar heee cahil deme çocuğa bide sensin bilmiş

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

